Απόσταγμα ... Σοφίας

Τη γλώσσα μας την λέμε «μητρική», μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια.

Θα έχανα κιλά αλλά δεν μου αρέσει να χάνω..

Άρχισα να λέω βρομόλογα στο καλοριφέρ μπας και. ανάψει.

Όταν παντρευόσουν κ έλεγες "μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος" , μάλλον δεν περίμενες ότι σε λίγα χρόνια ο όρκος γίνεται στόχος ζωής.

Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι:είναι δυνατόν αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε;

Αναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθήματα.

Απ όλα τα είδη του πλανήτη μόνον οι άνθρωποι κ οι κάλτσες δυσκολεύονται να βρουν ταίρι.

Μητσοτάκης σε Τατσόπουλο: Και εγώ έχω θάψει τη μισή Ελλάδα αλλα δεν το κάνω θέμα.

Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα ανάβουν. δεν το καταλαβαίνω.

Το shopping πλέον εχει καταντήσει βλέπing.


Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη . μαμ, κακά, και νάνοι

Το όνειρο του Πολύφημου, ήταν να γίνει διπλομάτης

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τα καλοριφέρ αναμένα.

Ειναι 4 κρουασάν και παίζουν πόκερ. Ποιό από τα τέσσερα θα κερδίσει;-Το κρουασάν Με-ρέντα!

Παίζουμε τρόικα?-Δηλαδή?-Εσύ θα μου χρωστάς κι εγώ θα σε πηδάω..

Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά παπούτσια;-Γιατί ο διάολος έχει πολλά ποδάρια.

Μην μπερδεύεις τον χαρακτήρα μου με την συμπεριφορα μου.Ο χαρακτηρας ειμαι εγω..η συμπεριφορα μου εξαρταται απο εσενα.!

Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορα. Αυτό που ξέρω είναι οτι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή.

Ακόμα και ?ία κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική. Έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος

Καποιος με ρωτησε γιατι ξυπναω μεσημερι .Τον κοιταω με νυσταγμενο και ολο σιγουρια υφος και απαντω απλα .Εχω μεγαλα ονειρα εγω ρεεε..

Σκέφτηκες ποτέ ότι όσα περιμένεις να έρθουν. ίσως περιμένουν εσένα να πας;

Μάγκες δεν αρκεί να έχετε στόχους, πρέπει να ξέρετε και σημάδι.

Το μόνο κοινό που έχουν το National Geographic και το Playboy είναι ότι σου επιτρέπουν να δεις πολλά μέρη που ποτέ δε θα επισκεφτείς.