Παρακαλώ Χαμογελάστε

Έκανα ποδήλατο με κλειστά μάτια.
Τα ανοίγω και τι να δω;;;
Παντού γιατροί...!

Προχθές ένα φίλος μου λέει:
- Έχω πρόβλημα με τη γυναίκα μου...
Την Δευτέρα μου ζητήσε 400 ευρώ...
Την Τρίτη άλλα 200 ευρώ...
Την Τετάρτη ζήτησε 600 ευρώ..
- Καλά, του λέω. Τι τα κάνει όλα αυτά τα λεφτά;
- Ξέρω 'γω... Σιγά μη της τα δίνω!

Τρως φρούτο, πεινάς.
Τρως γιαούρτι, πεινάς...
Συνεχίζεις με φρυγανιές, πεινάς.
Aφού στο τέλος θα παραγγείλεις πίτσα ή σουβλάκια, τι τις θες τις περιττές θερμίδες;;;



Πήγα να βγάλω φωτογραφίες στο φωτογράφο και μου λέει "θα σε βγάλω ανφάς".
Έφυγα. Πήγα για σουβλάκια...!!!

Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν

- Έχεις κάτι να πιούμε;
- Νερό.
- Κάτι πιο σκληρό;
- Παγάκια.

- Αδερφέ, πόσο το έχεις το σάντουιτς;
- 2,00.
- Και τι βάζεις μέσα;
- Ό,τι θες.
- Ωραία, βάλε 5 σουβλάκια, 2 σαλάτες και μια μπύρα...

- Τί δουλειά κάνεις;
- Είμαι ερευνητής.
- Και τι ψάχνεις;
- Δουλειά

-Μου χτύπησε κάποιος την πόρτα και μου ζήτησε μία μικρή δωρεά για το κολυμβητήριο της πόλης. Του έδωσα ένα ποτήρι νερό...

  -μωρό μου θα μου πάρεις καινούργιο υπολογιστή; 
-κι ο άλλος που έχεις;
-ο άλλος είπε θα μου πάρει tablet...

Με έκοψαν στο δίπλωμα οδήγησης... Με ρώτησαν ποιο είναι το πρώτο πράγμα που βάζω όταν μπαίνω στο αυτοκίνητο... Τους είπα Καρρά

Tο σπίτι διαλύεται και εσύ σκέφτεσαι μόνο το ποδόσφαιρο.
-Δεν είναι αλήθεια.
-Η βρύση χάνει.
-Με ποιον παίζει;

-Ει ταξί, πας παραλία;
-Ναι!
-Ωραίος ρε φίλε, καλά να περάσεις!

- Μπαμπά τι είναι τοπικιστής;
- Τοπικιστής γιε μου είναι ο ηλίθιος που νομίζει ότι ο τόπος καταγωγής του είναι ομορφότερος απ' τη Θεσσαλονίκη μας!

Μέσα σε μια σχέση έχεις απίστευτη εξέλιξη.
Ξεκινάς ζουζούνι και καταλήγεις γαϊδούρι.

- Τζάμπα στεναχωριέσαι.
- Γιατί, εσύ πληρώνεσαι;

- Καπνίζεις ;
- Ναι !
- Πόσα πακέτα τη 'μέρα ;
- 3
- Πόσο κάνει το πακέτο;
-5 ευρώ
- Οπότε, καπνίζεις 3 πακέτα τη 'μέρα που κάνουν από 5 ευρώ για 15 χρόνια αυτά μας κάνουν 82.125 ευρώ!
- Εεεε, και;
-Το ξέρεις ότι με αυτά τα λεφτά θα μπορούσες να πάρεις μια ferrari ;
- Να σου κάνω κι εγώ μια ερώτηση ;
- Ναι !
- Εσύ, καπνίζεις?
- ΟΧΙ....
- ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ???