Γραμμένο σε τοίχο

  • Όταν ήμουν μικρός δεν με ένοιαζε τι θα φορέσω. Κοιτάζοντας παλιές φωτογραφίες κατάλαβα, πως ούτε τη μάνα μου την ένοιαζε. 
  • Καληνύχτα Τεφάλ. Αυτός ο κόσμος δεν θα ξανακολλήσει ποτέ
  • Το "δεν είναι αυτό που νομίζεις" είναι πάντα αυτό που νομίζεις συν κάτι ακόμα που δεν είχες πάρει χαμπάρι.
  • Αναπολώ την εποχή που χρωστούσα μόνο μαθήματα
  • Ήρωας είναι αυτός που πηγαίνει το άπλυτο ποτήρι στον νεροχύτη, λίγο μετά αφού ε΄χει τελειώσει η μαμά του με τα πιάτα.
  • Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων ;
  • Ο τροχός μάλλον έχει κολλήσει στο σημείο που πηδάνε τον φτωχό
  • Αυτή η πουστιά της δασκάλας που έλεγε "πες γιατί γελάς, να γελάσω κι εγώ" και μετά δεν γέλαγε και σε έβαζε τιμωρία ...
  • Ζω επικίνδυνα. Μπαίνω για χέσιμο ενώ περιμένω ντελιβερά.
  • Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου και σκέφτομαι το λάθη που έκανα στη ζωή μου, τους ανθρώπους που πλήγωσα και αναρωτιέμαι: Έχει παγωτό στην κατάψυξη;